niedziela, 6 lipca 2014

Koszulka, która przebiegła Bieg Rzeźnika-Brubeck Athletic



W dobie dzisiejszych technologii sprzęt do biegania jest taki jakby był produkowany dla NASA. Jednak za tak wysoką technologią idzie też cena. Nie jestem fanem wydawania wielkich pieniędzy na rzeczy biegowe gdyż zużywają się bardzo szybko i często muszę je wymieniać. Jednak z drugiej strony jestem też wybrednym klientem bo szukam towaru, który ma najlepszy przelicznik ceny do jakości. Tym razem pod lupę wziąłem koszulkę ATHLETIC firmy Brubeck, którą otrzymałem do testowania. Jak testować to w najtrudniejszych warunkach-przebiegłem w niej XI Bieg Rzeźnika. Czy zdała egzamin? Nie będę tu pisał epopei narodowej, ale kilka najważniejszych informacji, które mogą Was przekonać do zakupu tego produktu.



Koszulka Athletic została wykonana w technologii bezszwowej i z materiału o właściwościach oddychających, antybakteryjnych i antyalergicznych. Wewnętrzna warstwa wykonana z poliestru szybko odprowadza wilgoć od skóry. Zewnętrzna warstwa poliamidowa odbiera wilgoć i nadmiar ciepła z pierwszej warstwy zapobiegając przegrzewaniu się organizmu. Na klatce piersiowej, plecach i rękawkach umieszczono elementy odblaskowe. Dobra, dobra zaraz mi powiecie, że takie informację to możecie przeczytać na stronie producenta. Jednak nie napisałbym Wam tego gdyby nie pokrywało się to z rzeczywistością.


Pierwszy kontakt-zaraz zaraz nie byłem takim szaleńcem, że koszulkę ubrałem dopiero na start. Wyszedłem w niej parę razy na trening. Czy od razu przekonała mnie do siebie? Początkowo byłem sceptyczny, ale z każdym kolejnym razem byłem coraz bardziej przekonany, że to będzie dobry wybór na tak heroiczną walkę jaką był Bieg Rzeźnika. Przejdźmy do suchych faktów. Koszulka firmy Brubeck jest:

           - miła w dotyku,

           - dobrze przylega do ciała na całej swojej powierzchni - według mnie to duży atut bo miałem już,            które idealnie pasowały na klatce piersiowej, a na plecach mi odstawały,

- bardzo dobrze odprowadza pot i ciepło – bardzo dobrze spisuje się podczas treningów w ciepłe dni,
 
 - szybko schnie,
  
- materiał nie podrażnia skóry-zero otarć po całej trasie Biegu Rzeźnika,
    - nie posiada zbędnych nadruków – można samemu umieścić co się chcę na powierzchni koszulki,

    - koszulka zachowuje swoje właściwości po praniu,

    - bardzo dobrze współpracowała z plecakiem, z którym biegłem-nie przesuwała się ani na chwilę,

Czy warto zainwestować w koszulkę firmy Brubeck? Według mnie koszulka Athletic jest świetnym rozwiązaniem dla każdego biegacza. Myślę, że spełni oczekiwania najbardziej wymagających biegaczy. Sprawdziłem ją na własnej 'skórze' i mogę Wam ją z czystym sumieniem polecić. 

Tu podaję Wam link do strony producenta gdzie możecie zobaczy koszulkę w projekcji 360 stopni:)

 http://brubeck.pl/pl/content/koszulka-m%C4%99ska-athletic-z-kr%C3%B3tkim-r%C4%99kawem
 

1 komentarz: